בניית בתים מעץ בצפון בשיטת טימבר-פריים

אנחנו ב-למבר עבודות עץ, מתמחים בבנייה של בתים מעץ ושל קונסטרוקציות עץ פנימיות לדירות ובתים. אנו בונים בשיטת “טימבר פריים” שהינה שיטה המבוססת על חיבור אורגני וטבעי של חלקי העץ. שיטת טימבר פריים עושה שימוש במחברי עץ בלבד ללא ברגים או חיבורי אלומיניום.  ניתן להזמין אצלנו בתי עץ קונסטרוקציות עץ פנימיות ולקבל תוצאה טבעית, יפה ומדוייקת.

ליצירת קשר או למידע על בניית בתי עץ התקשרו  054-5250591

בתי עץ – גדלים שונים ועיצובים שונים
תקני הבנייה השונים לבתי עץ וצימרים מאפשרים לכם לבחור ממגוון רחב במיוחד של סוגי מבנים, של קומה אחת, של שתי קומות, של קומה וחצי (עם גלריית שינה). הגדלים השונים מותאמים לחומר הבנייה, לצרכים שלכם, וכמובן, להיתרים השונים, וניתן כיום לבנות מבנים קטנים במיוחד וגדולים במיוחד, בהתאם לרצונכם.

המגוון באפשרויות הגדלים מחוויר לעומת כמות העיצובים הייחודיים הזמינים לבחירתכם. בונה צימרים מקצועי יודע לעשות בעץ כפי רצונו, ולהביא את הצימר שלכם לרמת גימור של אמן. מהבסיס, דרך הקירות, הרצפות והתקרה, עד להתקנת המשקופים, הדלתות, החלונות וכיו”ב, המגוון ענק, וככל הנראה השלב הקשה ביותר הוא השלב בו אתם צריכים להכריע על איזה עיצוב תעדיפו.

ליצירת קשר או למידע על בניית בתי עץ התקשרו  054-5250591

בנייה מהירה ואיכותית של בתי עץ

יתרון ענק של בניית צימרים מעץ הוא המהירות בה ניתן להקים את המבנה ולהביאו לכדי אישור גמר עבודה. מרגע היציאה לדרך ועד לנקודת הסיום יעבור זמן קצר במיוחד, בייחוד כאשר לוקחים בחשבון את איכות התוצר הסופי, איכות שאין עליה וויכוח.

ליצירת קשר או למידע על בניית בתי עץ בצפון ובחיפה התקשרו  054-5250591

בניית בתי עץ לתעשיית הצימרים

אירוח בצימרים הוא אומנות בפני עצמה, והשם שלכם נבנה בתעשייה לאט-לאט, מהצלחה להצלחה. בסופו של דבר הכול מתחיל באווירה, ונגמר בשירות, והאווירה תלויה בצורה ישירה באיכות הצימר שלכם. בניית בית עץ שישישמ כצימר יכול להיות מבנה ממש פשוט, בעיצוב לא ייחודי לא יוצר את האווירה שאתם רוצים לתת לאורחים שלכם, ורוב בעלי הצימרים לא יתפשרו.

יש סיבה טובה מאוד מדוע רוב הענף בוחר בבניית צימרים מעץ, ולא מחומרים אחרים. העץ הינו חומר ייחודי, חזק, נוח לבנייה ועבודה, גמיש ומאפשר, וכל זאת תוך כדי העובדה כי הוא מייצר אווירה מספר אחד. מרחב של חדר בנוי היטב מעץ הוא מרחב נעים לשהייה, מרחב מזמין שגורם למתארחים להרגיש בבית, תחושה שמהווה את הבסיס הראשוני והחיוני ביותר לאירוח מוצלח ולשגשוג בעסק הצימרים.

בניית בתי עץ, תוספות עץ לבית, גלריות עץ ואפילו בתי עץ לילדים - עושים איתנו - המובילים בשיטת הטימפר פריים בישראל