בניית דקים מעץ מלא - באזור חיפה, עמק יזרעאל, קרית טבעון והצפון

   בניית דקים בצפון

המגמה של שדרוג סביבת המגורים קיבלה בשנים האחרונות תנופה מחודשת עם התחדשותו של טרנד המראה הטבעי. בין היתר ניתן לראות ביטוי למגמה זו בהגברת הביקוש להרכבת משטחי דק בכל אזורי הארץ, גם בצפון וגם בדרום, גם ביישובים עירוניים וגם באלו הכפריים.
חברות שעוסקות בהתקנה, חידוש, שיקום וגם בניית דקים בצפון מוסרות על ביקוש ער, שאינו נופל בהרבה מזה שקיים במרכז הארץ. הסיבות לבחירה בחיפויים ודקים בעלי מראה טבעי רבות ומגוונות ושביעות הרצון מהמראה המתקבל רבה ביותר.

מרגישים את הטבע עם דק עץ טבעי 

בין הדברים שחסרים מאוד למרבית האנשים ניתן לציין את התחושה הטבעית בסביבה הביתית. בעבר, כאשר פרדסים ושדות היו נפוצים בכל רחבי הארץ, מרבית האנשים לא הקדישו תשומת לב ניכרת לחשיבות ולהשפעה של צבעים טבעיים על ההרגשה הכללית. כיום, כאשר המראה הטבעי הפך פחות נפוץ, במיוחד במרכז הארץ אך גם באזורים עירוניים במקומות אחרים, אפילו בצפון, חוזר הציבור הרחב לחפש את המראה החם והנעים של הטבע. מטבע הדברים, מראה זה מתאים לא פחות גם באזורים כפריים ובבתים צמודי קרקע.

ליצירת קשר או להזמנת דקים מעץ טבעי בעיצוב יוקרתי התקשרו  054-5250591

התקנת דקים בצפון עם למבר עבודות עץ

הביקוש להתקנה של רצפת דק בבתים פרטיים אך גם בקרב חברות וארגונים הינה היבט חשוב של השגת מראה נעים יותר ונוח יותר, גם לעין וגם לנשמה. נמצא שהאפשרות להתרגע בסביבה כזו נוחה הרבה יותר. את המראה של דקים עשויים עץ טבעי ניתן לשכלל באמצעות בחירה בסוגים שונים של קורות ולוחות עץ. קיימים בשוק דקים הבנויים מלוחות דקים וארוכים, אחרים בנויים לוחות רחבים יותר כאשר גם מבחינת העובי ישנו מגוון גדול למדי.

ליצירת קשר או להזמנת דקים מעץ טבעי בעיצוב יוקרתי התקשרו  054-5250591

הגנה על דקים מעץ מלא בפני קורוזיה

אם מתקינים דק עץ על גבי משטח של אדמה חשופה, סכנת הקורוזיה החמורה ביותר היא על הקורות הקצרות אותן מעמידים בתוך בורות בשילוב יציקת בטון. אמנם דרך כלל משתמשים בעץ שעבר עיבוד מתאים בהספגת חומרים נוגדי רקבון אבל זה לא מספיק. חשיפה ארוכה למים תגרום לקורות העץ להרקיב ולהתפורר. כדי להתמודד עם קורוזיה של עץ ביסודות הדק, מצפים את תחתית הקורות הניצבות בזפת קרה. פעולת הציפוי פשוטה ובדרך כלל משתמשים בתרסיס זפת שמתייבש מהר ואיננו יקר. חשוב מאוד לא לוותר על ציפוי קורות היסוד של הדק בזפת, זה ישמור עליהן למשך שנים רבות

חזרה לעמוד הבית: בניית פרגולות עץ בצפון