בניית פרגולות עץ בחיפה והעמקים

בשיטת טימבר פריים – Timber Frame

התקשרו 054-5250591 – בנייה איכותית בעץ טבעי:

[contact-form-7 id="236" title="Contact form 1"]

בניית פרגולות עץ לחצר הבית

כאשר זוכים לגור בבית עם חצר כדאי מאוד להשקיע מחשבה אודות דרכים שיאפשרו להפוך את החצר לפינת חמד של ממש. בין הדרכים הטובות ביותר לשדרג את החצר או את הגינה הפרטית ניתן למצוא את ההתקנה של פרגולה איכותית. ואם כבר בפרגולות איכות עסקינן אז בוודאי שכדאי להשקיע בפרגולה עץ מובחרת, שתורמת למראה ולאווירה נפלאה.

ליצירת קשר או להזמנת פרגולות מעץ מלא בעיצוב יוקרתי התקשרו  054-5250591

פרגולות בחיפה – אין תחליף לעץ איכותי

כמו בהרבה דברים בחיים גם בתחום הפרגולות יש את הדבר האמיתי ויש גם סוגים שונים של תחליפים. אנו סבורים שכאשר רוצים חצר מושלמת וכאשר רוצים שתהיה באותה החצר גם פינת חמד מיוחדת אין תחליף לעץ האיכותי בתור חומר גלם.

פרגולות עץ הן לא רק פתרון דקורטיבי ממדרגה ראשונה כי אם גם הרבה מעבר לכך. זהו גם הפתרון שנותן לבית ולסביבתו אווירה מיוחדת, אווירה אמיתית, טבעית. זוהי האווירה הנכונה שמשתלבת כראוי למשל עם חלקת דשא יפה, עם פרחים או שתילים נאים, עם עץ פורח ויפה. באותה המידה, פרגולה עשוית עץ משתלבת נהדר גם עם חצר מרוצפת בסגנון נאה או עם דשא סינטטי.. לכן כדאי להתייעץ עם חברה אשר מתמחה בבנייה של פרגולות עץ באזור חיפה או הצפון והלבחון את האפשרות של התקנת פרגולה אצלכם בחצר.

חצר עם אופי, חצר עם יופי – בניית פרגולות בחיפה והצפון

פרגולה שעשויה מעץ, חומר גלם טבעי ואיכותי, יכולה להתאים לחצרות קטנות וסביבה אינטימית וכן לחצרות גדולות ואף רחבות ידיים ממש. ניתן להתאים את גדול הפרגולה לכל גודל שרוצים וגם העיצוב עצמו יכול להיות על פי הטעם האישי ובאופן שמשתלב היטב עם מראה הבית והאדריכלות.

כאשר מדובר בעיצוב מראה הבית, פרגולות עץ נותנות לחצר אופי מיוחד ויופי שאין כמוהו. זהו מקום נעים מאוד לאירוח, מקום עם צל שאפשר לשבת בו בניחותא גם בימות הקיץ בלי לסבול משמש ומחום. תחת הפרגולה ניתן ליהנות מזמן איכות עם אורחים, עם הילדים או בפרטיות נעימה. בכלל, המראה הכולל מוסיף יופי ואלגנטיות לחצר כולה ולבית הסמוך.

ליצירת קשר או להזמנת פרגולות מעץ מלא בעיצוב יוקרתי התקשרו  054-5250591