קיימים סוגים שונים של מטבחים. בשנים האחרונות נחשבים מטבחי פרובאנס לסגנון עיצובי מבוקש מאד ורבים מעוניינים לשלב אותם בביתם. מטבחים המעוצבים בסגנון זה מתאימים לבתים, הנהנים מסגנון עיצובי כפרי יותר, הקרוב אל הטבע, או בסגנון עיצובי מעט עתיק. אפשר לשלב לצידם מגוון רחב מאד של אלמנטים עיצוביים כדי לחזק את סגנון העיצוב או להפוך אותו למעניין יותר. כיצד בוחרים מטבחים מסוג זה ולמה חשוב לשים לב במסגרת הבחירה? הנה, התשובה:
• מהו הסגנון העיצובי הכולל של הבית – אם אתם מחפשים מטבחי פרובאנס מעץ מלא תוכלו, כאמור, למצוא כיום מגוון רחב מאד של אפשרויות. מטבחים אלה משלבים במסגרתם סגנון כפרי מקסים, היוצר אווירה ביתית וחמימה יותר בבית. כשבוחרים מטבח, חשוב להתייחס אל הסגנון העיצובי של הבית כולו. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, ייתכן שמטבח פרובאנס פחות יתאים לכם. מצד שני, במקרים מסוימים, דווקא השוני שבין הסגנונות יכול ליצור עניין. חשוב לבחון היטב את העיצובים ולוודא שמתאימים זה לזה באופן מושלם.

• כמה עולה המטבח – מטבחי פרובאנס מעץ מלא נחשבים למטבחים איכותיים מאד. העץ המלא הינו חומר גלם איכותי, המחזיק מעמד לאורך שנים וגם נחשב לעמיד מאד. טווח המחירים למטבחים אלה הוא רחב ויכול להגיע לסכומי כסף גבוהים במיוחד. אם אתם מעוניינים לשלב מטבח כזה בביתכם, פנו אל מספר חברות שונות וערכו סקר שוק. בדקו כמה עולה המטבח, מה הוא כולל במסגרתו וכל פרט אחר שיוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה.

• עד כמה המטבח מתאים לאופייכם ואופן התנהלותכם – חשוב שהמטבח שתבחרו יהיה נוח. מלבד המראה שלו, המטבח צריך לשרת אתכם לאורך זמן רב ולהציע לכם את המרחב המתאים. בין אם אתם משתמשים בו רק לצרכי בישול או אולי יושבים ואוכלים בו, חשוב שתבדקו האם אכן כולל את כל האלמנטים החשובים שיספקו לכם את הנוחות הזו והאם אכן משרת אתכם באופן הטוב ביותר. נסו להכין רשימה מראש של הצרכים שלכם, מה חשוב לכם במטבח, מה פחות, מה הייתם רוצים שיהיה במטבח החדש שלכם וגם אילו מכשירי חשמל אתם מעוניינים לשלב בו. רשימה זו תעזור לכם להגדיר בצורה מדויקת יותר מה אתם צריכים ותעזור לכם לאתר את המטבח הנכון עבורכם.

מאמר נוסף באתר שלנו

https://www.pargola.co.il/2014/03/%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%AA/